Det Britiske Kongehuset vurderer å saksøke Danske sladreblad

 Skrevet av Helen Kirkman - Publisert 19.09.2012 kl. 16:51 (Oppdatert 19.09.2012 kl. 17:01)

Sladderemail email email email email email email divider translate email email email
img
Det Britiske Kongehuset vurderer å saksøke det Danske "Se og Hør" etter at de i nyeste utgave av sladrebladet trykker de nå så berømte bildene av Prins Williams kone Kate, Hertuginnen av Cambridge, opplyser Informationen.

Bildene, som viser den toppløse Hertuginnen, ble først publisert i det Franske magasinet Closer. Kongehuset saksøkte magasinet, og vant saken og retten krever at bildene blir utlevert. Politiet har ifølge Guardian foretatt en razzia i magasinets lokaler på jakt etter fotografen som tok bildene.

Men dette forhindrer ikke at bildene sprer seg på nettet og de er allerede publisert i det Italienske magasinet "Chi" og den Irske avisen Daily Star.

For et noen uker siden gikk nakenbilder av Prins Harry tatt ved en fest på et hotellrom i Las Vegas verden rundt. Kongehuset oppfordret Britiske aviser til ikke å publisere bildene og det var det bare den Murdoch-eide avisen The Sun som ikke ikke fulgte oppfordringen.

Sladderemail email email email email email email divider translate email email email

Siste 5 saker innen Sladder


*/ ?>